پارکینگ مدرن
روش کار نرم افزار کنترل تردد پلاک خوان خودرو (3)
10 فروردین 1402
پارکینگ مدرن
دستگاه اتوماسیون پارکینگ راهی برای جذب مشتری (7)
30 فروردین 1402
Show all

مدیریت و دستگاه صدور قبض پارکینگ (2)

پارکینگ مدرن

مدیریت پارکینگ و دستگاه صدور قبض پارکینگ

در این مقاله میخوانیم :

1-  فضای ساعتی برای پارک خودروها

2- کسب درآمد از پارکینگ

3- استفاده بهینه از فضای پارکینگ

4- محیط پاک تر

5- دقت بیشتر

6-  آشنایی باشیوه های مختلف پرداخت

7- گزارشات دقیق اتوماسیون

8- انتخاب مناسب دستگاه صدور قبض پارکینگ

در دنیای امروز، همه ما با دستگاه صدور قبض پارکینگ موجود در پارکینگ ها آشنا هستیم. این دستگاه ها به عنوان ابزاری برای درآمدزایی و اجرای قانون عمل می کنند و تضمین می کنند که رانندگان از پارک خودروها سوء استفاده نمی کنند و فقط در صورت لزوم پارک می کنند. این ماشین ها برای ارائه یک تجربه پارک خودرو مناسب به مشتریان ضروری می باشند.

شاید فکر کنید درآمد حاصل از پارک خودروها تنها مزیت نصب این دستگاه ها در پارکینگ به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم تمام مزایای مختلف دستگاه صدور قبض پارکینگ را که در صورت نصب سیستم در پارکینگ به دست میآید، توضیح دهیم:

·        فضای ساعتی برای پارک خودروها

·        کسب درآمد از پارکینگ

·        استفاده بهینه از فضای پارکینگ

·        محیط پاک تر

·        دقت

·        گزینه های مختلف پرداخت

·        گزارشات

مدیریت و دستگاه صدور قبض پارکینگ

فضای ساعتی برای پارک خودروها

با در نظر گرفتن هزینه ساعتی کمی برای پارک در پارکینگ، می توان سوء استفاده از پارکینگ را به میزان قابل توجهی کاهش داد. زیرا دستگاه های صدور قبض پارکینگ از سوء استفاده کنندگانی که هزینه پارکینگ را پرداخت نمی کنند، جلوگیری می کند.  اگر فضای پارکینگ رایگان باشد، رانندگان زمان بیشتری خودروهای خود را ترک می کنند. یک سیستم هوشمند فروش بلیط و قبض پارکینگ به مالکان پارکینگ ها کمک می کند تا فضاهای پارکینگ را بررسی نمایند، در زمان صرفه جویی کرده و خطر سوء استفاده از پارکینگ را کاهش دهند.

کسب درآمد از پارکینگ

نیازی به گفتن نیست که دستگاه صدور کارت پارکینگ یک راه عالی برای درآمدزایی است. با هماهنگ کردن این دستگاه ها با سیستم پلاک خوان و دستگاه هوشمند پارکینگ می توان به راحتی نظارت کاملی روی پارکینگ داشت و مطمئن شد که بدون کمک گشت های اجرایی یا مدیر در محل، جلوی هر گونه سوء استفاده ای گرفته شود.

استفاده بهینه از فضای پارکینگ

مواقعی وجود دارد که بسیاری از جایگاه های پارکینگ خالی می ماند، زیرا رانندگان از فضاهای خالی بی خبر می مانند و یا افرادی به دنبال سوء استفاده از محل های پارک هستند و خودروهای خود را برای مدت طولانی ترک می کنند یا به صورت نامرتب پارک می کنند. دستگاه صدور قبض پارکینگ به مالکان پارکینگ کمک می کند تا با اطلاعات دقیق از نحوه صحیح پارک خودروها و همینطور میزان پر بودن یا خالی بودن فضاها مطلع شوند.

محیط پاک تر

طی مسافت های مختلف برای پیدا کردن جای پارک به مصرف سوخت و ایجاد دی اکسید کربن منجر می گردد. بنابراین یک دستگاه صدور قبض پارکینگ، می تواند مشکل پیدا کردن جای پارک را حل کرده و کمک زیادی به کاهش عامل اصلی گاز های گلخانه ای نماید. بررسی ها نشان می دهد این دستگاه می تواند تا 30 درصد در کاهش گازهای تولید شده تاثیر گذار باشد.

دقت بیشتر

معمولا رانندگان در مورد هزینه پارک مشکل دارند و از عدم دقت در این قضیه شاکی هستند. دستگاه صدور قبض پارکینگ می تواند این مشکل را حل کند. این سیستم تمام جزئیات مختلف را از جمله ساعت ورود و خروج، پلاک که با استفاده از نرم افزار دوربین پلاک خوان ثبت می کند. بنابراین هیچ شانسی وجود ندارد که رانندگان بیش از آنچه باید هزینه پرداخت کنند. همچنین قابلیت مدیریت سیستم نیز به مالکان پارکینگ و مسئولان اجازه می دهد تا با دقت اجازه سوء استفاده را از رانندگان بگیرند.

گزینه های مختلف پرداخت

یکی از بزرگترین مزایای دستگاه صدور قبض پارکینگ، طیف گسترده گزینه های پرداخت آن ها است. در حال حاضر کمتر کسی است که از پول نقد استفاده نماید، بنابراین داشتن گزینه های مختلف پرداخت دیجیتال می تواند تضمین نماید که مشتریان پارکینگ می توانند با سهولت بیشتری از سیستم استفاده نمایند و پرداخت خود را انجام دهند. این پرداخت ها حتی می تواند به صورتی نقدی یا با کارت یا حتی به صورت اعتباری با تلفن و اینترنتی نیز باشد.

گزارشات دقیق اتوماسیون

داده های جمع آوری شده توسط دستگاه هوشمند پارکینگ ( اتوماسیون پارکینگ )، یک الگوی دقیق را ارائه می کند که توسط آن می توان به این نتیجه رسید که میزان بازدهی هر پارکینگ چقدر است. هر مشتری چه میزان از وقت خود را در پارکینگ ها صرف می کند و همچنین هر وسیله نقلیه چه مبلغی را برای پارکینگ ها پرداخت می کند. در دنیای امروز داده ها و گزارشات با ارزش بوده و برای استفاده صحیح و کنترل درست کسب و کارها لازم هستند و می توانند به افزاش فروش کمک نمایند.

داده های بدست آمده از دستگاه صدور قبض پارکینگ چه استفاده ای دارد؟

به طور مثال:

میانگین هزینه ای که هر مشتری در کسب و کار شما خرج می کند چقدر است؟ میانگین ساعت حضور خودروی او در پارکینگ شما چقدر است؟ بیاید فرض کنیم یک سوپر مارکت که اکثر مشتریانش ماشین دارند، 20 هزار تومان در دو ساعت خرج می کنند. این به این معناست که هزینه هر ساعت 10 هزار تومان است. اگر تمام فضاهای پارکینگ پر باشد و مشتری نتواند پارکینگ پیدا کند، کسب و کار پارکینگ در نتیجه هر ساعت 10 هزار تومان ضرر می کند. پارکینگ در اینجا یک کالا است. هر چه برای این کالا ارزش قائل شوید، سریعتر شاهد رشد میزان کسب و کار و فروش آن خواهید بود.

یک راه حل مقرون به صرفه با دستگاه صدور قبض پارکینگ

دستگاه صدور قبض پارکینگ یک گزینه مقرون به صرفه است که باداوم و ایمن نیز است و یک رابط کاربرپسند ارائه می دهد و اطمینان می دهد که دستور العمل ها به راحتی قابل درک هستند. بنابراین اگر می خواهید یک پارکینگ راه اندازی کنید، دستگاه صدور قبض پارکینگ می تواند گزینه مناسبی برای اداره آن باشد.

ما درک کرده ایم که با افزایش تعداد وسایل نقلیه ای که با سرعت در حال حرکت هستند و اهمیت زمان در این روزها، نیاز به مدیریت موثر پارک خودرو می تواند در رشد زندگی فردی موثر باشد. دستگاه صدور کارت پارکینگ می تواند یک ارتباط ایمن و درست را با رانندگان ایجاد نمود و دسترسی آسان مشتریان را برای انجام پارک خودرو فراهم کرد.

دستگاه صدور کارت قبض پارکینگ

انتخاب مناسب دستگاه صدور قبض پارکینگ :

برای انتخاب سیستم مدیریت پارکینگ مناسب، باید چند معیار را در نظر گرفت.

اولا باید با نیازهای پارکینگی که قصد راه اندازی آن را دارید یا پارکینگ هماهنگ باشد. به علاوه دستگاه پارکینگ باید ساده باشد تا بتوان به راحتی آن را راه اندازی کرد. ثانیا خدمات مشتری باید 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در دسترس باشد و به مشتریان این امکان را دهد که هر زمان به راحتی از خدمات استفاده نمایند. مشاوران می توانند به شما در انتخاب صحیح دستگاه صدور قبض پارکینگ کمک کنند. این دستگاه همچنین نرم افزار  کنترل تردد خودرو را نیز اجرا مینماید( کنترل تردد خودرویی ).

 

 

دیدگاه ها بسته شده است