پارکینگ مدرن
مدیریت و دستگاه صدور قبض پارکینگ (2)
20 فروردین 1402
پارکینگ مدرن
هوش مصنوعی با نرم افزار کنترل تردد خودرو (6)
10 اردیبهشت 1402
Show all

دستگاه اتوماسیون پارکینگ راهی برای جذب مشتری (7)

پارکینگ مدرن

دستگاه اتوماسیون پارکینگ راهی برای جذب مشتری در پارکینگ 

در این مقاله میخوانیم :

1- دستگاه پارکینگ راهی برای جذب مشتری در پارکینگ ها

2- چطور مدیران پارکینگ می توانند تجربه مشتری را متحول کنند؟

3- نحوه کار دستگاه هوشمند پارکینگ

4- فواید دستگاه پارکینگ

 

پارکینگ یکی از اجزای ضروری در رانندگی به شمار می رود. خواه یک پارکینگ ادای باشد که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد یا یک پارکینگ در یک مرکز خرید که شاید چند بار در هفته به آن مراجعه کنیم یا پارکینگ فرودگاه که ممکن است سالی یک یا دو بار به سراغش برویم.

ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری در پارکینگ می تواند مشتری را در زمان نیاز به یادآوری آن تجربه عالی مجبور کند. در نتیجه احتمال بازگشت او را بیشتر می نماید.

همانطور که خدمات مشتری در سایر صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است صنعت پارکینگ نیز از این قضیه مستثنی نیست. شاید بتوان گفت یکی از مزیت های بزرگ این صنعت این است که شما تنها گروهی از مردم را مخاطب قرار نمی دهید. مشتریان پارکینگ می توانند از تمام قشرهای مختلف باشند.

ثروتمند و فقیر، ماشین گران قیمت و ارزان قیمت مهم نیست. هر کسی که ماشینی دارد می تواند به دنبال پارکینگ باشد.

دستگاه پارکینگ می تواند این تجربه عالی را برای مشتریان به ارمغان آورد. ایجاد یک تجربه مثبت برای مشتریان در پارکینگ ضروری است. مدیریت موثر، کارآمد و مقرون به صرفه در پارک خودرو، افراد و صنعت را در تعامل با هم نگه می دارد. بدون آن که نیازی باشد هزینه و بهای سنگینی را برای این کار پرداخت کرد.

دستگاه اتوماسیون پارکینگ جذب مشتری در پارکینگ ها

 چطور مدیران پارکینگ می توانند تجربه مشتری را متحول کنند؟

مهم ترین قدم اول صحبت با یک شرکت مدیریت پارکینگ است که دانش و تجربه لازم را برای ارائه پشتیبانی مناسب برای پارکینگ شما را داشته باشد. مشاوران ما می توانند شما را در این زمینه همراهی کنند.

نوآوری به اندازه سرمایه گذاری در صنعت پارکینگ امروز حیاتی است. بنابراین مطمئن شوید شرکتی که برای این کار انتخاب می کنید متخصصان پیشرو در فناوری نرم افزار کنترل تردد پلاک خوان داشته باشد.

فناوری نوین اتوماسیون پارکینگ می تواند مدیریت 24 ساعته پارکینگ خودرو را به عهده بگیرد و به شکل انعطاف پذیر، مقیاس پذیر بر روی مشکلات پیش رو کنترل داشته باشد.

هر پارکینگ هدفی دارد، خواه پارکینگ رایگان برای مشتریان باشد، یا پارکینگ هایی که نیاز به پرداخت دارند. باید در هر صورت اطمینان حاصل گردد که بهترین بازدهی را برای مشتریان به همراه آورد.

دستگاه اتوماسیون پارکینگ و جذب مشتری در پارکینگها در واقع یک اتوماسیون پارکینگ تشکیل شده از سخت افزار و نرم افزار است. گروهی از امکانات از جمله دستگاه صدور کارت پارکینگ، دستگاه صدور قبض پارکینگ، دوربین پلاک خوان و نرم افزار کنترل تردد خودرو ، نرم افزار پلاک خوان که در کنار یکدگیر دستگاه هوشمند پارکینگ را ایجاد می کنند.

این سیستم می تواند در کاهش هزینه ها و کاهش نیروی انسانی و همینطور افزایش دقت به مالکان پارکینگ کمک کند.

در عین حال، این سیستم هوشمند امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به خصوص در سالهای اخیر و با همه گیری بیماری کویید 19، مردم تمایل بیشتری برای استفاده از سیستم های هوشمند نشان دادند.

از ویژگی های دستگاه پارکینگ می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

·        امنیت در محل

·        بررسی های دیجیتال

·        گزینه های پرداخت منعطف نقدی و غیر نقدی (اینترنتی، کارت)

·        استفاده صحیح از پارکینگ برای تمامی افراد از جمله افراد معلول

·        مدیریت صحیح محل های پارک

·        عدم سوء استفاده از پارکینگ

بررسی ها نشان می دهد، به طور میانگین هر فرد در سال 17 ساعت از زمان خود را صرف پیدا کردن محل پارک می کند. برای اینکه بتوانید به مشتریان یک تجربه مناسب را ارائه دهید، باید تجربه ای مثبت و ایمن را در اولین فعالیت به آن ها ببخشید.

با استفاده از دستگاه پارکینگ هوشمند ، مشتریان پول پرداخت می کنند، از فضای پارکینگ به راحتی و بدون درگیری در ترافیک و اتلاف وقت استفاده می کنند. سیستم پلاک خوان در کنار نرم افزار پارکینگ می تواند یک عامل کارآمد در محیط باشد. یک سیستم امنیتی پیشرفته که قادر به خواندن پلاک خودروها در زمان ورود و خروج بدون دخالت انسان است.

در ادامه توضیح می دهیم که دستگاه پارکینگ چطور کار می کند:

نحوه کار دستگاه هوشمند پارکینگ

دستگاه اتوماسیون پارکینگ هوشمند و جذب مشتری درپارکینگهابا دوربین پلاک خوان در نقاط ورودی و خروجی پارکینگ قرار می گیرد. این دوربین ها جزئیات یک وسیله نقلیه را هنگام ورود و خروج به پارکینگ ثبت می کنند. نرم افزار پلاک خوان خودرو، شماره پلاک را از عکس استخراج می کند.

سیستم بر اساس اطلاعات دریافتی و بررسی اطلاعات در سیستم قبض را برای مشتری صادر می کند. مشتری می تواند با استفاده از دستگاه صدور قبض پارکینگ، پرداخت خود را به صورت نقدی یا غیر نقدی یا اینترنتی پرداخت نماید.

چگونه دستگاه پارکینگ می تواند برای کسب و کارهای صنعت پارکینگ مفید باشد؟

دستگاه هوشمند پارکینگ می تواند فواید زیادی را به ارمغان آورد. از جمله امنیت پارکینگ، جلوگیری از سرقت خودرو، کلاهبرداری های احتمالی و بسیاری از موارد دیگر.

استفاده از این فناوری در مدیریت پارکینگ به اپراتورهای پارکینگ کمک می کند تا خدمات ایمن و کارآمد را به مشتریان خود ارائه دهند و در نتیجه کیفیت کسب و کار خود را افزایش دهند. این کار منجر به افزایش سود خواهد شد.

 

دستگاه اتوماسیون پارکینگ جذب مشتری در پارکینگ ها

فواید دستگاه پارکینگ :

·        نظارت 24 ساعته

دوربین پلاک خوان به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، پارکینگ را زیر نظر دارد و از تمام ورود و خروج ها فیلم می گیرد. این باعث می شود امنیت پارکینگ در هر صورتی حفظ شود.

·        در تحقیق می تواند مفید باشد.

اطلاعات و داده های دستگاه پارکینگ از بین نمی رود و در یک سرور ثبت می شود. بنابراین در صورت وجود مشکل می توان از این سیستم برای تحقیقات استفاده کرد.

·        فضای پارک

یک تجربه منفی در ذهن مشتری می تواند مانع از این شود که او دوباره به آن پارکینگ مراجعه نماید. این موضوع می تواند بر روی درآمد زایی پارکینگ تاثیر منفی بگذارد. تحقیقات نشان می دهد، پارکینگ های مجهز به دستگاه پارکینگ به میزان خیلی کمتری با این مشکل روبرو هستند زیرا مشتری با کمک نرم افزار پارکینگ می تواند به راحتی محل پارک مناسب را پیدا کرده و یک تجربه مناسب را کسب نماید.

·        گزینه های پرداخت

امروز کمتر کسی هست که از پول نقد استفاده نماید اما در عین حال نمیتوان این موضوع را هم نادیده گرفت که ممکن است کسی بخواهد هزینه را با پول نقد پرداخت کند. بنابراین وجود انواع گزینه های پرداخت می تواند به عملکرد پارکینگ کمک نماید.

·        کاهش استرس

فناوری اتوماسیون پارکینگ می تواند در کاهش هزینه و زمان موثر باشد. بنابراین مشتری نگرانی کمتری بابت پیدا کردن جای پارک و اتلاف وقت خواهد داشت. این موضوع به کاهش استرس کمک بسیاری می کند

دیدگاه ها بسته شده است